S-10 Forum banner

92' 4.3 TBI Znaczniki rozrządu / Stopnie

83K views 11 replies 10 participants last post by  S15vortecpwr  
#1 ·
Znaczniki rozrządu w moim silniku są takie same jak na załączonym obrazku: Mam problem ze znalezieniem schematu lub książki, która odnosi się do właściwego znaku 0 stopni na znacznikach rozrządu, które wyglądają tak jak w mojej ciężarówce. Proszę spojrzeć na obrazek i dać mi znać, czy prawidłowo odniosłem stopnie do rozrządu do 0 stopni.
 

Attachments

#5 ·
Tak, wiele lub większość wyważarek 4,3L ma dwie identyczne linie, więc uważaj na to.

Prawie na pewno druga, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, to pozycja zapłonu TDC #1.

Znowu zapomniałem, chociaż minęło już trochę czasu.

i kiedy ustawiasz rzeczywisty czas zapłonu, odłącz przewód lub moduł zapłonowy na przegrodzie lub wsporniku wlotowym

Ustaw oczywiście na zero.
 
  • Like
Reactions: 6ftcarl
#6 ·
Na moim 94 są numery wybite na tej zakładce, myślisz, że jeśli użyjesz drucianej szczoteczki do zębów lub śrubokręta i wyczyścisz zakładkę, to może na twojej też coś będzie...?

PS. Przewód EST, który musisz odłączyć w '92, który wczoraj oglądałem, był pod matą pasażera, na samej górze obok nagrzewnicy. Brązowy przewód z kwadratowym czarnym złączem do odłączenia.

Jutro idę do domu mojego kumpla, który ma czysty '92, sprawdzę u niego dla ciebie.

Wy mówicie, że na tłumiku harmonicznym są 2 linie?
Czy można je obie pomalować kredą i ustawić czas za pomocą tej, która pojawi się pod światłem?

DrVette
 
#7 ·
Mój balanser ma tylko 1 linię, jednak przy każdym obrocie silnika może znajdować się w górnym martwym punkcie lub w dolnym martwym punkcie. Musi być ustawiony na górny martwy punkt, z odbiorem z świecy zapłonowej nr 1.

Naprawdę musisz martwić się tylko o górny martwy punkt, jeśli wyciągnąłeś rozdzielacz, w przeciwnym razie, jeśli zaznaczysz balanser, połączysz się z nr 1 i pociągniesz za przewód wyprzedzenia, powinieneś być gotowy. Nie sądzę, żebyś znalazł 2 różne znaki na balanserze. Nigdy tego nie widziałem.
 
#8 ·
Mój 88 Astro miał 2 znaki w odległości około 1 cm, o ile dobrze pamiętam.....
 
#9 ·
Mam poważne problemy z moim 99 Jimmy. Właśnie zbudowałem dół silnika i zachowuje się tak, jakby rozrząd był przestawiony, ale postępowałem zgodnie z książką. #4 jest w górze, znaki rozrządu są idealne, ale kiedy przekręcam kluczyk, silnik jest powolny i nie chce zakręcić. Jakieś sugestie?
 
#11 ·
Mam poważne problemy z moim 99 Jimmy, właśnie zbudowałem dół silnika i zachowuje się tak, jakby rozrząd był przestawiony, ale postępowałem zgodnie z książką, #4 jest w górze, znaki rozrządu są idealne, ale kiedy przekręcam kluczyk, silnik jest powolny i nie chce zakręcić. Jakieś sugestie?
Ok, więc, zakładając, że użyłeś instrukcji Hanesa, która sugeruje, abyś poszedł z #4 w GMP, spójrz jeszcze raz, mówi również, że znaki rozrządu na wyważarce, których powinno być 2, jeden jest dla cylindra #1, a drugi dla cylindra #4. Jeśli chodzi o powolne kręcenie, upewnij się, że wartość momentu obrotowego na wahaczach zaworów nie jest zbyt wysoka.