S-10 Forum banner

1 - 20 of 36 Posts

·
Registered
Joined
·
234 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
alright...i like wheels that "chop" like my old ones but i cant find any that i like..so..ive narrowed it down to these...18/20 is my plan:
1)
in 5lug
http://centerlinewheels.com/images/wheels/452-454_LANCER_hi_451x421.jpg

2)
only in 18 though
http://centerlinewheels.com/wheels_detail.php?mw_id=2&sw_id=19

3)
http://centerlinewheels.com/images/wheels/912-914_DAGGER_hi_451x421.jpg

4)
http://oasiswheels.com/iroc.htm

5)
http://shop.sportruck.com/bcodd/cast/smoothieii.jpg


if a miracle happens and i can get torqthrusts2's or budniks...thats what id get
if you got opinions or just know of a kickazz wheel that i should consider....whatever let me know..gonna order next week
 

·
SVT Cobra Moderator
Joined
·
16,020 Posts
1 and 2 are ok 3 is sweet 4 is decent but not for a truck and 5 is bad ass

and whats this miracle with budniks
 

·
no more S10
Joined
·
17,421 Posts
I'd say the IROC's or the Smoothie II's. (4 or 5) They rock. Wish I could afford some...
 

·
git-r-done
Joined
·
712 Posts
maybe a dumb question.........but what do you mean by "chop"
 

·
Registered
Joined
·
645 Posts
1 or 2
 

·
I just cummed.
Joined
·
18,276 Posts
I say 5. And what do you mean by chop? Chop as in looking like they could cut up something?
 

·
Registered
Joined
·
234 Posts
Discussion Starter #8
yeah..chop..some term some dude came up with...like cutting something as it turns...looks really cool while turning..kinda like #1 or #2..he actually calls them choppers--i was like--what the hell?

i really cant afford them right now...except the wheel place that fixed my bent boyds is picking a lot of the cost up..they fixed...it broke...they owe, my wheels are not in prod. anymore. My wheels are 17x8 2 peice forged BOYDS...so they 'WERE" very pricey. I wont reveal the shops name...after i get the new wheels ill let yall know....i highly recommend these guys though, very professional (unlike others who always yell "NOFG" in your face).

anyways...keep it coming!!
 

·
Registered
Joined
·
947 Posts
im use that term all the time. it means like when a car w/ rims are goin at a low speed and you can see the rims reflecting the light to where it seems as if the light is blinking. something like that. one of my friends has a set of 18" smoothie 2s on his s10, they chop nicely. thats what i would go with if i were you
 

·
Registered
Joined
·
234 Posts
Discussion Starter #12
cool..they "chop"..thats what i want...i wasnt sure if they did. I really like the sunray2's..#2...but they dont make them in 20's...kinda crapy

imo..when wheels are "chopping" it looks like the trucks floating/gliding down the road...yeah, im a dork...i make my girl drive my truck so i can check it out...you know you do too!!
 

·
Registered
Joined
·
947 Posts
most wheels that come to some type of point on each spoke will chop because it reflects the light from different angles; if ya get what im sayin
 

·
Registered
Joined
·
73 Posts
4 or 5 they both are sweet...
 
1 - 20 of 36 Posts
Top